ÖDEV-4 (AÇIKLAMA )

     Etkinliğimin amacı; öğrencilerime renkler konusunu detaylı olarak anlatabilmektir. Renk konusunda daha önceki derste anlattığım renkler konusuna ana-ara ve sıcak-soğuk renkleri de dahil ederek konumu detaylandırdım.

     Öğrencilerimin konuyu iyice anlayıp daha sonra yapacakları çalışmalara dayanak oluşturmasını istiyorum. İlerleyen zamanlarda yapacağımız renk çalışmaları konusunda işlediğimiz konu akıllarındaki soru işaretlerini giderecektir.

     Öğrencilerimin yapması gerekenler;

1-    Dikkatli bir şekilde dersi dinlemek

2-    Konu hakkında bir çalışma oluşturmak

3-    Yaptıkları çalışmaların konumuzla ilişkisini belirlemek

    Hazırladığım dersin (zoom programında) ekranında ders için hazırladığım materyalin görüntüsü bulunacaktır. Yaptığım materyal dahilinde ders işleyişini gerçekleştireceğim. İlk olarak oturum açılacak ve yapılan materyal ekrana yansıtılacak. Yapılan ekran paylaşımıyla öğrencilerimin materyali daha net görüp konuya dahil olmaları sağlanacaktır.

     Evrensel Öğrenme Tasarımı ilkeleri, yöntem ve stratejilerine göre değerlendirdiğimiz zaman; hazırladığım ders öğrenci seviyesine uygun, anlaşılabilir, basitten zora doğru, eşitlikçi kullanım ve erişilebilirlik açısından uygundur. EBA ‘ya yükleyeceğim video ile öğrencilerim istedikleri zaman videoya erişim sağlayabilirler.

     Dersi hazırlarken; zoom programından ve ders için hazırladığım materyalden yararlandım. Ayrıca materyali oluşturmak için de daha çok atık maddeler kullandım. Bu açıdan da öğrencilerimin çevre konusunda da bilinçlenmesine katkı sağladığımı düşünüyorum. Zoom, renk materyali, bilgisayar, internet erişimini kullandım.

     Öğrencilerimin derse ulaşabilmeleri için ilk olarak internet erişimine ihtiyaçları vardır. Daha sonra bilgisayar veya herhangi bir mobil cihazla derse katılım sağlayabilirler. Ayrıca ders kayıtlarını izlemek için EBA’ya da erişimleri gerekmektedir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar